Claims Specialist with Italian language / Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví

FirmaEuro-Center Prague, s.r.o.
ÚvazekHPP
Mzda40 000 Kč až 45 000 Kč
Zobrazit kontakty Odpovědět na inzerát

Popis nabídky práce:

Fisherová Jitka, tel.: [email protected]

Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a italsky pro posílení našeho pražského týmu.

Hlavním úkolem specialisty na pojistné události je pomáhat pojištěným během aktivního případu a koordinovat se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli pro dosažení co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů.

Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:

- Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli zdravotních a technických služeb, zprostředkovateli, zákazníky a s asistenčními centry. Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další).
- Evidovat a v případě potřeby upravovat rezervy na vyžádané služby až do výše schváleného finančního limitu.
- Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
- Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center.
- Mít dobré znalosti všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ.
- Být schopen vybrat vhodné poskytovatele z různých zemí adekvátní pro probíhající případ.
- Být schopen identifikovat případy možných podvodů, případů s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího oddělení fakturace a sítě.
- Dodržování ochrany dat, bezpečnosti a firemních standardů.
- Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce.
- Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno.
- Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.

I. PROFIL POZICE:

Vzdělání / znalosti a zkušenosti:
- Předchozí praxe v call/asistenčních centrech je žádoucí, minimálně však v oblasti telefonických služeb zákazníkům.

Jazykové znalosti:
- angličtina: rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina
- italština: rodilý mluvčí, dvojjazyčný mluvčí nebo vysoce pokročilý mluvčí

Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici:
- Znalost práce s počítačem
- Dobré komunikační dovednosti se zaměřením na empatický přístup, schopnost naslouchat a pozornost k detailům.
- dobrý týmový hráč
- Dobrá práce pod tlakem.- Dodržování ochrany údajů, bezpečnostních a podnikových standardů.
- Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce.
- Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno.
- Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Požadujeme:

minimální požadované vzdělání:úplné střední odborné vzdělání s maturitou a s vyučením (maturitní obory SOU)

Nabízíme:

adresa pracoviště:Křižíkova 237/36a, Praha - Karlín, 18600, Česko
mzda, plat (hrubý):40 000 Kč až 45 000 Kč - kolik je to čistého? Výpočet čisté mzdy 2024 ZDE
typ pracovního úvazku:HPP
směny:pružná pracovní doba
datum nástupu:co nejdříve, nebo ihned

Další důležité informace o nabídce práce:

jméno zaměstnavatele:Euro-Center Prague, s.r.o., IČ: 26687089
datum zveřejnění nabídky práce:07. 03. 2024
práce je vhodná pro:
  • cizince

Odpovědět na inzerát a zobrazit kontakty

Kontakty pro odpověď na inzerát

kontaktní osoba:Jitka Fisherová
telefon:[email protected]

Často kladené otázky k této nabídce práce

1️⃣ NABÍZÍME:

Jaké podmínky nabízí firma Euro-Center Prague u této nabídky práce >> Nabízená mzda (hrubého): 40 000 Kč až 45 000 Kč ; Pracovní úvazek: HPP ; Typ směn: pružná pracovní doba ; Adresa práce: Křižíkova 237/36a, Praha - Karlín, 18600, Česko ; Nástup: co nejdříve, nebo ihned ;

2️⃣ Jak se o práci přihlásit?

Tato nabídka práce má uvedeno kontaktní telefonní číslo. Firmě můžete tedy odpovědět pouze telefonicky (případně si pozorně přečtěte popis nabídky práce, kde lze výjimečně emailový kontakt najít i když nebyl vyplněn u konktaktních informací). Klikněte na tlačítko Odpovědět ZDE a kontaktní telefonní číslo se vám zobrazí.

Abyste zvýšili své šance, doporučujeme poslat rovnou (nebo později až od personalisty/tky dostanete kontaktní email) CV ve formátu PDF, nebo DOCx a kontaktní údaje na vás. Pokud do žádosti o práci uvedete i svou motivaci proč chcete na dané pozici pracovat a prokážete své zkušenosti a znalosti, tak si velmi pomůžete.